Česta pitanja

Gdje mogu vidjeti koje proizvode nudite?
Proizvodi iz naše ponude grupirani su po kategorijama prema vrsti proizvoda. Kategorije možete pronaći u vrhu stranice. Kliknite na željenu kategoriju kako biste dobili detaljniji pregled svih proizvoda koji odgovaraju odabranoj kategoriji.
Na koje područje dostavljate proizvode?
Proizvode dostavljamo na području cijele Hrvatske. Plaćeni proizvodi biti će dostavljeni u roku od tri do sedam radnih dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). Pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.
Koliki je trošak dostave?
Dostava za sve narudžbe iznad 3.000,00 kuna putem technostore.hr web trgovine je besplatna. Za narudžbe ispod 3.000,00 kuna trošak dostave iznosi 40,00 kuna. Trošak dostave za otoke iznosi 70,00 kuna po narudžbi.
Da li naručene proizvode mogu platiti pouzećem?
Plaćanje pouzećem omogućuje Vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini (u kunama), dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
Koji načini plaćanja su dostupni?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, American Express ili Discover (uskoro)

Više o načinima plaćanja potražite na sljedećem linku, načini plaćanja.

Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay. CorvusPay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između CorvusPay sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Detalje o sigurnosti plaćanja na technostore.hr možete saznati na sljedećem linku, sigurnost online plaćanja.

Da li je omogućeno obročno plaćanje na technostore.hr web trgovini?

Za sada niste u mogućnosti plaćati kartično putem naše web trgovine.Radimo na tome da i ova funkcija bude čim prije omogućena.

Naručio/la sam proizvode, ali nisam dobio/la email potvrde.

Molimo Vas da provjerite unesenu e-mail adresu. Moguće je da je adresa pogrešno unesena ili narudžba nije potvrđena i dovršena. Svakako nam se javite na info[at]technostore.hr i pomoći ćemo Vam oko realizacije Vaše narudžbe.

Što ako sam propustio dostavu?
U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, dostavna služba će Vam ostaviti obavijest ili Vas naknadno kontaktirati tako imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.
Zamjene ili povrat sredstava?

Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše Povrat i zamjena robe.

Proizvod koji tražim nemate u web trgovini, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info[at]technostore.hr